Ilmainen toimitus yli 100€

Toimitusaika 5-8 päivää

Ostoehdot

Wamayassa teet ostoksia helposti ja turvallisesti. Alta löydät täydelliset ostoehtomme.

  1. Tilaaminen
  • Kun olet tehnyt tilauksesi, sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistuksesta löydät kaikki tiedot tuotteista, hinnasta, laskutuksesta ja toimitusosoitteesta.
  • Jos tilausvahvistuksessa on jotain vikaa, ota välittömästi yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen info@wamaya.se.
  1. Toimitus
  • Maalausten ja valokuvatapettien osalta normaali toimitusaikamme on 4-7 päivää tilauksen käsittelystä. HUOM! Viikonloppuna tehdyt tilaukset lähetetään aikaisintaan seuraavana maanantaina.
  • Jos toimitus viivästyy (ilman, että olemme ilmoittaneet sinulle pidemmästä toimitusajasta), ota meihin yhteyttä sähköpostiosoitteeseen info@wamaya.se.
  1. Hinnat
  • Kaikki myymälän hinnat ilmoitetaan kruunuina ja kaikki hinnat sisältävät 25 % arvonlisäveron.
  • Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja tavarantoimittajien tekemien hinnanmuutosten, hinnastossa olevien painovirheiden ja virheellisistä tiedoista johtuvien hintavirheiden vuoksi ja pidätämme oikeuden hinnan tarkistamiseen.
  1. Peruuttamisoikeus
  • Kun ostat tavaroita verkkosivustolta, sinulla asiakkaana on 14 päivän peruutusoikeus, joka alkaa siitä päivästä, jona olet vastaanottanut tilaamasi tuotteen.
  • Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on ilmoitettava meille, että olet pahoillasi ostoksestasi. Viesti tulee lähettää meille osoitteeseen info@wamaya.se. Viestissäsi on mainittava selkeästi nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja se, mitä tavaroita palautus koskee.
  • Sinun tulee palauttaa tuotteet meille välittömästi ja viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksesta.
  • Olet vastuussa palautuksen kuljetuksesta, toimituksesta ja tuotteiden kunnosta palautuksen yhteydessä; siksi tuotteiden tulee olla hyvin pakattuja ja alkuperäispakkauksessa.
  • Pidätämme oikeuden vähentää palautussummasta summan, joka vastaa arvonalennusta verrattuna tuotteen alkuperäiseen arvoon, jos tuote on käytetty tai vahingoittunut. Peruuttamisoikeus ei koske:
  • Tuotteita, jotka on sinetöity (plomberats) terveys- tai hygieniasyistä ja joiden sinetin (plomberingen) olet rikkonut.
  • Tuotteet, jotka ovat sinetöityjä ääni- tai videotallenteita ja joiden sinetin olet rikkonut.
  • Räätälöity tuote, joka on räätälöity erityisesti sinua varten tai jossa on selkeä henkilökohtainen ote toiveidesi mukaisesti.
  • Palvelut, jotka on suoritettu loppuun ja joissa olet nimenomaisesti suostunut palvelun aloittamiseen ilman peruuttamisoikeutta.
  • Tavarat, jotka voivat pilaantua nopeasti, kuten elintarvikkeet.
  • Aikakauslehtien tai lehtien yksittäiset numerot. Lisätietoja lakisääteisestä peruuttamisoikeudesta löydät täältä.
  1. Valitukset ja kantelut
  • Tarkastamme kaikki tuotteet ennen niiden lähettämistä sinulle. Jos tuote on silti vahingoittunut tai virheellisesti lähetetty, kun se saapuu, sitoudumme voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti korjaamaan virheen maksutta.
  • Sinun on aina pyydettävä meiltä hyväksyntä ennen viallisen tuotteen palauttamista.
  • Reklamaatio on lähetettävä välittömästi vian havaitsemisen jälkeen.
  • Miten reklamaation kanssa toimitaan?
  • Kaikista vioista ja puutteista on aina ilmoitettava osoitteeseen info@wamaya.se, jossa ilmoitat nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja kuvauksen virheestä.
  • Jos emme pysty korjaamaan virhettä tai toimittamaan samanlaista tuotetta, hyvitämme sinulle viallisen tuotteen hinnan voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. hyväksymämme valitukset kattavat palautuslähetyksen.
  • Pidätämme oikeuden hylätä valituksen, jos käy ilmi, että tuote ei ole viallinen voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Valituksissa noudatamme yleisen valituslautakunnan ohjeita, katso arn.se.
  1. Vastuun rajoittaminen
  • Emme ota vastuuta välillisistä vahingoista, jotka voivat aiheutua tuotteesta.
  • Emme ota vastuuta viivästyksistä/virheistä, jotka johtuvat yrityksestä riippumattomista olosuhteista (ylivoimainen este). Tällaisia olosuhteita voivat olla esimerkiksi työtaistelu, tulipalo, sota, hallituksen päätös, toimittajan toimitusten väheneminen tai puuttuminen.
  • Emme myöskään ota vastuuta tuotteisiin/tuotteiden ominaisuuksiin tehdyistä muutoksista, joita kyseinen toimittaja on muuttanut, tai muista tekijöistä, joihin emme voi vaikuttaa.
  1. Tuotetiedot
  • Pidätämme itsellemme vastuun mahdollisista kirjoitusvirheistä tällä verkkosivustolla sekä tuotteiden myynnistä. Emme takaa, että kuvat heijastavat tuotteiden tarkkaa ulkonäköä, sillä tiettyjä värieroja voi esiintyä näytöstä, kuvanlaadusta ja resoluutiosta riippuen. Pyrimme aina paljastamaan tuotteet mahdollisimman tarkasti.
  1. Tietoa evästeistä
  • Sähköistä tietoa koskevan lain mukaan verkkosivuston kävijöille on yksityisyydensuojan vuoksi ilmoitettava, että evästeitä käytetään. Evästeiden sisältämiä tietoja on mahdollista käyttää käyttäjän selailun seuraamiseen. Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka vieraileva verkkosivusto pyytää tallentamaan tietokoneellesi, jotta voit käyttää eri toimintoja. Selaimesi on mahdollista asettaa evästeet automaattisesti kieltämään. Lisätietoja on Ruotsin posti- ja telehallituksen verkkosivuilla.
  1. Henkilötiedot
  • Kun teet ostoksia wamaya.se-sivustolla, hyväksyt tietosuojakäytäntömme ja henkilötietojesi käsittelyn. Huolehdimme yksityisyydestäsi, emmekä kerää enempää tietoja kuin on tarpeen tilauksesi käsittelemiseksi. Emme koskaan myy tai luovuta tietojasi kolmansille osapuolille ilman laillista perustetta.
  • Wamaya on vastuussa niiden henkilötietojen käsittelystä, jotka olet antanut meille asiakkaana. Käsittelemme henkilötietojasi voidaksemme käsitellä tilauksesi ja tapauksissa, joissa olet toivonut uutiskirjeitä tai kampanjatarjouksia – voidaksemme mukauttaa markkinoinnin yksilöllisiin tarpeisiisi.
  • Seuraavat tiedot ovat yhteenveto siitä, miten me tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti säilytämme ja käsittelemme tietojasi.
  • 9.1 Mitä ovat henkilötiedot? Henkilötieto on kaikki tieto, joka voidaan suoraan tai välillisesti yhdistää fyysiseen henkilöön.
  • 9.2 Mitä tietoja säilytämme? Jotta voimme käsitellä tilauksesi ja vastata tilaukseesi liittyviin kysymyksiin (asiakaspalvelu), tallennamme etu- ja sukunimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi, IP-osoitteesi ja ostohistoriasi.
  • Tietojasi säilytetään niin kauan kuin meillä on laillinen peruste käsitellä tietojasi, esimerkiksi täyttääkseen välillämme olevan sopimuksen tai noudattaaksemme esimerkiksi kirjanpitolain mukaista lakisääteistä velvoitetta.
  • 9.3 Oikeusperuste Oston yhteydessä henkilötietojasi käsitellään kanssasi tehdyn sopimuksen täyttämiseksi. Markkinointi, kampanjat ja vastaavat postitukset tehdään sinun suostumuksellasi.
  • 9.4 Mitä tietoja jaetaan ja missä tarkoituksessa? 9.4.1 Maksupalveluntarjoaja Ostoksen yhteydessä tietoja jaetaan maksupalveluntarjoajamme kanssa. Tallennettavia tietoja ovat etunimi, sukunimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Jos päätät maksaa laskulla, myös sosiaaliturvatunnus tallennetaan maksupalveluntarjoajalle. Tiedot tallennetaan, jotta osto voidaan suorittaa ja jotta osapuolet voidaan suojata petoksilta. Käyttämämme maksupalveluntarjoajat (maksupalvelut) ovat: Klarna.
  • 9.4.2 Kuljetusyritys Voidaksemme toimittaa tilauksesi ja täyttää sopimuksemme, meidän on jaettava tiettyjä tietoja kuljetusyrityksen kanssa. Toimitusyhtiön kanssa jaetaan etunimi, sukunimi ja osoitetiedot toimitusta varten. Myös sähköpostiosoite ja/tai matkapuhelinnumero saatetaan jakaa kuljetusyhtiön kanssa ilmoitusta varten. Toimitusyhtiöt, joiden kanssa teemme yhteistyötä, ovat: UPS, DHL, FEDEX.
  • 9.4.3 UutiskirjeJos olet päättänyt tilata uutiskirjeemme, etunimi, sukunimi ja sähköpostiosoite jaetaan uutiskirjeen toimittajan kanssa. Tämä tehdään, jotta voimme pitää sinut ajan tasalla markkinointitarkoituksiin tarkoitetuista tiedoista ja tarjouksista. Käytämme uutiskirjeiden lähettämiseen MailChimpiä.
  • 9.5 Tarkastusoikeus Sinulla on oikeus saada otteita kaikista sinua koskevista tiedoista, jotka ovat meillä. Otteet toimitetaan sähköisesti luettavassa muodossa.
  • 9.6 Oikeus oikaisuun Sinulla on oikeus pyytää meitä päivittämään virheelliset tiedot tai täydentämään puutteelliset tiedot.
  • 9.7 Oikeus tulla unohdetuksi Voit milloin tahansa pyytää, että sinua koskevat tiedot poistetaan. Poisto-oikeuteen on muutamia poikkeuksia, esimerkiksi jos tiedot on säilytettävä, koska meidän on täytettävä lakisääteinen velvollisuutemme (esimerkiksi kirjanpitolain mukaan).
  • 9.8 Tietosuojavastaava wamaya.se vastaa henkilötietojen säilyttämisestä ja käsittelystä verkkokaupassa ja varmistaa, että sääntöjä noudatetaan.
  • 9.9 Miten suojaamme henkilötietojasi Käytämme alan standardeja, kuten SSL/TLS ja yksisuuntaisia hash-algoritmeja, arkaluonteisten tietojen, kuten henkilötietojen ja salasanojen, turvalliseen tallentamiseen, käsittelyyn ja välittämiseen.
  1. Muutokset yleisiin käyttöehtoihin
  • Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia ehtoihin milloin tahansa. Ehtojen muutokset julkaistaan verkossa verkkosivustolla. Muutetut ehdot katsotaan hyväksytyiksi tilausten tai verkkosivustolla vierailujen yhteydessä.
  1. Riita-asiat ja lainvalinta
  • Jos kyseessä on erimielisyys, jota ei voida ratkaista yhteisymmärryksessä yrityksen asiakaspalvelun ja asiakkaan kanssa, voit asiakkaana kääntyä yleisen valituslautakunnan puoleen, katso arn.se. Muussa EU-maassa kuin Ruotsissa asuvat voivat tehdä valituksia verkossa EU:n komission riitojenratkaisufoorumin kautta, katso http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  • Riitatapauksissa noudatamme ARN:n tai vastaavien riidanratkaisuelinten päätöksiä.
  • Näiden yleisten sopimusehtojen tulkintaa tai soveltamista koskevat riidat tulkitaan Ruotsin lainsäädännön mukaisesti.